Perchè u Mercatu di l'Alimenti in Conserve hè in crescita è inveci a Tendenza in u mondu

Global-Canned-Food-Manufacturing-Market

Dapoi u focu di coronavirus in u 2019, u sviluppu di parechje industrie diverse hè statu influenzatu da a pandemia di coronavirus, in ogni modu, micca tutte l'industrii eranu in una tendenza discendente cuntinuavanu à calà, ma alcune industrie eranu in a direzzione opposta è anu ancu in crescita in l'ultimi trè anni. .U mercatu di l'alimenti in conserve hè un bon esempiu.

Sicondu u New York Times, hè statu dettu chì a dumanda di l'Americani per l'alimenti in scatola stava in un livellu di calata lenta è stabile prima di u 2020, perchè sempre più persone preferanu fucalizza nantu à l'alimenti freschi.Siccomu a dumanda hè calata notevolmente, risulta chì alcune marche di Canmaker anu da chjude e so piante, cum'è General Mills hà cessatu e so piante di zuppa in u 2017. Tuttavia, avà a situazione di u mercatu hè cambiata completamente cù l'effettu di COVID-19, A pandemia hà causatu una grande dumanda di cibo in scatola per risponde à i bisogni di u populu americanu, chì risultatu direttamente in u mercatu di l'alimentu in conserve hà avutu una crescita di circa 3.3% in 2021, è offre ancu più assunzioni è paga megliu per i travagliadori di produzzione.

Set di illustrazione di cibo in scatola

Ancu se cù l'effettu di a pandemia di coronavirus menzionatu sopra, a verità hè chì l'appetite di i cunsumatori per i prudutti in conserve ùn hè micca diminuitu è ​​anu sempre una dumanda rigida di l'alimenti in scatola in a regione, è u mutivu chì hà causatu stu fenomenu hè per via di a crescente necessità di l'Americani per l'alimenti di cunvenzione. per via di i so stili di vita frenetici.Sicondu u studiu di Technavio, indica chì a dumanda di conserve in a regione cuntribuisce à u 32% di u mercatu globale durante u tempu da 2021 à 2025.

shutterstock_1363453061-1

Technavio dinù signalatu l 'àutri parechji mutivi chì risultatu in più cunsumatori sò più dipindenti di l'alimentu in conserve, cum'è fora di u vantaghju di comodità, l'alimentu in conserve pò esse cottu più rapidamente è più faciule per esse preparatu, è una bona conservazione di l'alimentu, etc. Boulder City Review hà dettu, l'alimentu in conserve hè una bona fonti chì i cunsumatori ponu uttene minerali è vitamini, pigliate u fagioli in conserve cum'è un esempiu, hè una fonte affidabile chì i cunsumatori ponu uttene proteine ​​​​, carbuidrati, è ancu a fibra all-impurtante.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022