Prutegemu è Cumpletemu u vostru Can Body

EOE (abbreviazione di Easy Open End) hè una funzione preferita da u cunsumadore nantu à i pacchetti rigidi cum'è lattine PET, lattine metalliche, lattine di carta, lattine composite, lattine di plastica è lattine di cibo perchè facenu cunvene per gode di cibi è bevande preferiti.

Jieyang City Hualong Easy Open End Co., Ltd., cunnisciutu ancu "Hualong EOE" o "China Hualong Easy Open End Co., Ltd", hè una impresa privata tradiziunale cinese da Jieyang, Guangdong. A nostra impresa hè una impresa faciule cumplettamente integrata. U fabricatore di punta aperta cù più di 18 anni di sperienza accumulata in una produzzione faciule aperta cù a certificazione di FSSC22000 è ISO9001, è 20 linee di produzzione muderne avanzate impurtate in attellu, avà a capacità di produzzione annuale hà righjuntu più di 4 miliardi di pezzi.

Accoltaremu l'interessu da tutti quelli chì sò disposti à cooperà cun noi, è aspittemu di travaglià cù e grandi imprese di imballaggio glubale è imprese di dimensioni medie è chjuche chì volenu furnisce i cunsumatori a cunvenzione di prudutti facili aperti.Ùn importa micca u vostru rolu cum'è pruduttore di prufessiunali di conserve o pruduttori di alimenti in scatola, Hualong EOE hà una seria di prudutti facili aperti è cumminzioni per voi.Per più dettagli, visitate u nostru situ web www.hualongeoe.com per uttene più prudutti EOE.

TAG: EOE, EASY OPEN ENDS, HUALONG, TFS EOE, Tinplate EOE, Aluminium EOE,307 #, COPERCHIO.


Postu tempu: Apr-10-2023