Mantene a vostra qualità hè u nostru scopu, micca solu copre i cuntenituri

Hualong EOE (abbreviazione di "China Hualong EOE Co., Ltd" o "Jieyang City Hualong EOE Co., Ltd."), dapoi u stabilimentu in u 2004, ci dedichemu à a fabricazione di stagnata di forma tonda è aluminiu faciule d'apertura. finisce più di 18 anni.

simu ESPERTI.

China Hualong EOE hà una squadra di tecnulugia cù una vasta sperienza in u settore è una cunniscenza prufonda di i prucessi è di e machini, cù numerose forme rotonde di alta qualità EASY-OPEN-END cuncepite è innumerevoli ore di supportu furnite in l'ultimi 18 anni.Grazie à a vasta sperienza di u nostru staffu è à u livellu unicu di cumpetenza, a nostra squadra hè in gradu di risolve ogni prublema ligata à a produzzione di forma rotonda faciule aperta.

U Team Hualong EOE Mantene a vostra qualità hè u nostru scopu, micca solu copre i cuntenituri

SEmu INNOVATIVI.

Un pruduttu d'alta qualità ùn pò esse pruduciutu senza equipaggiu avanzatu.L'innuvazioni tecniche è tecnulogiche in l'ultimi anni anu furnitu migliure coerenti in u rendiment di e linee di produzzione Hualong EASY-OPEN-END.Avà avemu 20 linee di pruduzzione autumàticu, chì includenu impurtati AMERICAN MINSTER, GERMAN SCHULER è altre macchine per fà coperchi di basa.Hualong EOE porta l'innuvazione à tutti i clienti da l'industria di a fabbricazione di latte, cù u scopu di offre à i pruduttori di latte una più grande efficienza, alta qualità è simplicità in l'usu di copre u so corpu di canna.

 

CRESCEMU

Hè a nostra visione di fà Hualong EOE diventà un famosu fabricatore glubale in u campu di l'industria di l'imballaggio metallicu, è diventà un dragone gigante di l'industria EASY-OPEN-END è vola in tuttu u mondu in u futuru.

 

TAG: EOE, APERTURA FACILE, HUALONG,TFS EOE, ETP EOE, Aluminium EOE.


Tempu di Post: 22-May-2023