Più di 80% di Easy Open Ends sò esportati à u Mercatu Globale

HUALONG EOEhè l'abbreviazione di "CHINA HUALONG EASY OPEN END CO., LTD".Semu una impresa privata cinese chì hè specializata in a fabricazione di prudutti facili aperti, a nostra capacità di produzzione pò ghjunghje à più di 4 miliardi di pezzi di prudutti EOE annu.

Più di 80 per centu di Easy Open Ends sò esportati in Abroa

I PRODOTTI EOE. Hualong EOE hà una gamma completa di tipi di forma tonda di punta aperta faciule per l'industria di conserve, u diametru internu di EOE da 50 mm à 153 mm (chì currisponde à a gamma di diametru di lattina da 200 # à 603 #), cù più di 180 tipi di cumminazzioni.

ATTREZZATURA AVANZATA. Finu a ora in l'attellu di Hualong, avemu 20 linee di produzzione in a nostra fabbrica, cumprese 8 setti di linee di produzzione d'alta velocità AMERICAN MINSTER impurtate chì varienu da 3 corsie à 6 corsie di sistema d'alta velocità, 2 setti di SCHULER GERMAN impurtati à alta velocità. linee di pruduzzione gamma di 3 corsie à 4 corsie sistema d'alta velocità, è 10 setti di macchine produttrici di coperchi di basa.

SERVIZIO OEM. Hualong EOE hè capace di furnisce una soluzione megliu in persunalizazione utilizendu u disignu è i campioni di i clienti, o a nostra squadra di ingegneri puderia preparà un 100% u stessu stampu per voi in anticipu prima di entre in produzzione.In più di u disignu di dimensione, pudemu ancu scuntrà a vostra persunalizazione in standard, marca di rivestimentu è altre esigenze.

TAG: EOE, EASY OPEN ENDS, HUALONG, TFS EOE, ETP EOE, Aluminium EOE, Tinplate EOE, China TFS EOE, Easy Open Lid, Tinplate Bottom,300 #, ETP EOE Manufacturer, TFS EOE di alta qualità.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2023