Più di 18 Anni di Esperienza in Produzione Easy Open End

Più di 18 anni di sperienza di produzzione nantu à a produzzione di punta aperta faciule.Truvatu in 2004 da u signore Hong Shaolong è u capitale registratu hè 12 milioni di RMB, Hualong EOE (abbreviazione di "CHINA HUALONG EOE CO., LTD.") hè diventatu oghje un fornitore ben cunnisciutu in u campu di l'industria di l'imballaggio di metalli in terraferma. Cina.

Hualong EOE Più di 18 Anni di Esperienza in Produzione Easy-Open-End

AMU TUTTE LE TAGLIE CHE TI BISOGNA.

Ùn importa micca u tipu di forma rotonda faciule d'apertura chì avete bisognu, avemu una gamma completa di catalogu di prudutti per voi di sceglie.Gamma di taglia interna da 50 mm à 153 mm, chì currisponde à a gamma di diametru di lattina200 # to 603 #, cù più di 180 tipi di cumminazzioni.E duie lacche à l'internu è u logu fora puderanu esse persunalizati.

 

PUDEMU SATISFATTE QUELLO VOI DUMANDE.

Avemu qualificatu per ISO9001 è FSSC22000, è pussede 20 linee di produzzione automatica avanzata in attellu, è a nostra capacità di produzzione annuale hè più di 4 miliardi di pezzi.Ùn importa micca chì site un prufessore di conserve o pruduttore di alimenti in scatola, simu cunfidenti chì pudemu fà chì a qualità EOE risponde à i vostri bisogni.

 

NE CURANE DI A VOSTRA QUALITÀ.

A qualità hè a nostra parola d'ordine.Cumpletu u vostru can-body hè u nostru travagliu, ma mantene a vostra qualità è prutegge a vostra marca hè a nostra rispunsabilità.Mantenemu una bella fama per esse un fornitore EOE di fiducia per l'industria di fabricazione di latte.Cridemu chì Canmakers sceglie Hualong EOE perchè simu un partner affidabile.

 

Hè u nostru scopu chì sempre cuncintrau nantu à i bisogni unichi di ogni cliente individuale è furnisce a megliu suluzione EOE.Sè avete bisognu di prudutti EOE, per piacè cuntattateci.

TAG: EOE, EASY OPEN ENDS, HUALONG, TFS EOE, ETP EOE, Aluminium EOE, Tinplate EOE, China TFS EOE, Easy Open Lid, Tinplate Bottom, ETP EOE Manufacturer, TFS EOE di alta qualità.


Tempu di Post: 29-May-2023