Cumu riciclà l'estremità aperta faciule currettamente?

Certi pirsuni sò abbastanza curiosi di a quistione nantu à cumu si riciclà l'estremità aperta faciule da a latta di stagnola, a latta d'aluminiu, a latta di metallo, a latta composta, a latta di plastica è a latta di carta.Eccu una risposta chì sparte cù quelli persone chì si dumandanu ancu a stessa quistione!

1. TFS(Acciaio senza stagno)/Tinplate Easy Open Ends

L'estremità di l'acciaio più cumuni sò fatte di TFS è tinplate.I dui tipi di estremità facili ponu andà invece in una lattina d'acciaio per l'alimentu, piegate per ùn cascà micca, è mette in a spazzatura riciclabile in modu currettu.

Hualong EOE Cumu riciclà Easy Open End correttamente

2. AlluminiuEasy Open Ends

A maiò parte di l'estremità d'aluminiu facili aperti (per esempiu, torsioni di champagne / vinu / bibita, etc.) ponu esse piegate è pusate in una cantina d'aluminiu (cum'è una canna di birra, una bevanda) per esse riciclata in u binariu riciclabile currettamente.Assicuratevi solu chì piegate a latta per ùn cascà micca.È i pezzi è i pezzi d'aluminiu ponu ancu esse imballati in a bola d'aluminiu, chì deve esse quasi a dimensione di un pugnu prima di riciclà.

3. Remove Plastic Linings

Assicuratevi di caccià u rivestimentu di plastica da l'estremità aperta faciule prima di alzà l'anellu per apre a latta.Aduprà e cime per tagliallu in a mità cù forbici affilati è sbuchjate l'inserzione plastica, chì deve andà in terraferma.Questu hè adattatu per parechje tappe metalliche diverse, da a cervecera faciule à l'estremità aperta à i tappi di l'oliu è u vinu.

4. Cumu distingue l'aluminiu da l'azzaru?

Una manera di distingue l'aluminiu da l'azzaru seria l'utilizazione di u magnetu, perchè u magnetu pò chjappà è alzà l'azzaru ma micca l'aluminiu.

Pigliendu più tempu per amparà à riciclà bè, allora vi piglià menu perdi per trattà cù i coperchi metallici di scarti!Per più dettagli nantu à Hualong EOE, per piacè cuntattatevincent@hleoe.com.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022