Hualong EOE: Domande Frequenti

Q1: Quale site?

SimuHualong EOE (abbreviazione di 'Jieyang City Hualong Easy Open End Co., Ltd'), un famosu fabricatore prufessiunali EOE da a Cina, è impegnatu à diventà u fabricatore principali di a fabricazione di stagno, TFS è aluminiu faciule apertu.A nostra fabbrica hè situata in a cità di Jieyang, a pruvincia di Guangdong.

Q2: Quandu a vostra cumpagnia hà stabilitu?

Hualong EOE hè stata incorporata in u 2004. Finu à u 2022, Hualong EOE hè stata dedicata à a produzzione di prudutti facili aperti cù quasi più di 18 anni di sperienza.

Q3: Chì livellu di capacità di produzzione avete?

A capacità di produzzione annuale di Hualong EOE hà superatu circa 4 miliardi di pezzi di EOE, chì hà abbastanza grande per suddisfà a maiò parte di a dumanda di i clienti sia domestici sia stranieri.

Q4: Qualessu tipu di apertura faciule offre?

Hualong EOE hè principarmenti cuncintratu in a fabricazione di forma tonda facili-aperte-end.I nostri prudutti sò adattati per l'imballu di 2 pezzi è di 3 pezzi, una gamma di dimensioni da 200 # à 603 #, cù più di 180 tipi di prudutti.Pudemu ancu offre diverse lacche è u serviziu di stampa pertinente à i nostri clienti secondu e so esigenze speciali.

Q5: Chì tipu di pruduzzione pertinentecertificazionehai?

Hualong EOE hà acquistatu a Certificazione di Sistema di Qualità ISO9001 è a Certificazione di Sistema di Sicurezza Alimentare FSSC 22000, è i dui certificati sò validi da 2022 à 2025.

Q6: Chì tipu d'equipaggiu di produzzione avete?

Hualong EOE mette l'accentu nantu à a qualità, perchè sapemu chjaramente chì u fabricatore ùn pò micca fà un pruduttu d'alta qualità senza l'equipaggiu avanzatu.Avà avemu 20 linee di pruduzzione automatica, chì includenu 8 serie di linee di produzzione d'alta velocità AMERICAN MINSTER impurtate cù una gamma da 3 corsie à 6 corsie sistema d'alta velocità, è 2 setti di linee di produzzione GERMAN SCHULER d'alta velocità impurtate cù una gamma da 3. corsie à 4 corsie sistema d'alta velocità, è 10 setti di macchine per fà coperchio di basa.

Q7: Chì hè a vostra visione per u futuru?

A nostra visione per u futuru hè di diventà una impresa famosa in u mondu in l'industria faciule aperta in u mondu, è diventà un dragone gigante in u nostru campu è vola in tuttu u mondu.

CLICCA QUI E CONTATTACI


Tempu di Postu: Oct-14-2022