Sceglite Hualong cum'è u vostru fabricatore EOE

Easy Open End, Easy Open Lid, o Easy Open Cover sò tutte abbreviazioni di EOE.

HUALONG EOE, cunnisciutu ancu "JIEYANG CITY HUALONG EASY OPEN END CO., LTD" o "CHINA HUALONG EASY OPEN END CO., LTD".Semu una impresa privata cinese chì cuncintrau nantu à a fabricazione di prudutti aperti facili, a nostra capacità di produzzione pò ghjunghje à più di 4 miliardi di pezzi di prudutti EOE annu.

PRODOTTI FACILI APERTI.Hualong EOE hà un pruduttu cumpletu di forma tonda faciule per l'industria di conserve, è ancu altri prudutti di forma rectangulu è ovale.U diametru internu di l'EOE varieghja da 50 mm à 153 mm (chì currisponde à a gamma di diametru di canna da 200 # à 603 #), cù più di 180 tipi di cumminazzioni.

ATTREZZATURA AVANZATA.Finu a ora in a fabbrica di Hualong, avemu 21 linee di pruduzzione avanzate chì funzionanu in u nostru attellu, cumprese 9 setti di linee di produzzione d'alta velocità AMERICAN MINSTER impurtate chì varienu da 3 corsie à 6 corsie sistema d'alta velocità, 2 setti di pruduzzione GERMAN SCHULER d'alta velocità impurtata. gamma di linee di 3 corsie à 4 corsie sistema d'alta velocità, è 10 setti di macchine produttrici di coperchi di basa.

OFFRE SERVIZU ONE-STOP.Avemu a capacità di offre una soluzione megliu in persunalizazione utilizendu u disignu è i campioni di i clienti, è a nostra squadra di ingegneri puderia preparà un 100% u stessu muffa per voi in anticipu prima di andà in produzzione.In più di u disignu di dimensione, pudemu ancu scuntrà a vostra persunalizazione in standard, marca di rivestimentu è altre esigenze.

TAG: EOE,FACILE OPEN END, HUALONG EOE, TFS EOE, ETP EOE,TINPLATE EOE, ALUMINIUM EOE, EASY OPEN ENDS, EASY OPEN COPERCHIA, T4CA, BPA NI, BPA-FREE, NON-BPA, LID, COPERTURA, CAP, TAPAS ABREFACIL, EOE FACTORY, CONSERVATE, CANNING, EOE SUPPLIER, EOE FACTORY MANUACTURE, EOE FACTORY, , FOOD CAN


Tempu di post: Oct-09-2023