Alluminiu Easy Open End / Easy Open Lid / Easy Open Cover

EOE è un'abbreviazione diEasy Open End, chì hè cunnisciutu ancu Easy Open Lid o Easy Open Cover.I prudutti Easy Open End sò una funzione preferita da i cunsumatori nantu à i pacchetti rigidi cum'è latte in PET, lattina d'aluminiu, lattina di stagno, lattina di metallo, lattina di carta, lattina composta, lattina d'alimentariu è in plastica, perchè facenu più faciule per gode di cibi è bevande preferiti.

Hualong EOEhè un fabricatore prufessiunale cù 18 anni d'esperienza in a fabricazione di estremità aperte facili per l'imballazione di cibi pasteurizzati, retort è caldi.Hualong EOE usa principarmenti trè tippi di materia prima cumuni per pruduce prudutti faciuli d'apertura, cumpresu l'acciaio senza stagno (TFS), u latta (ETP) è l'aluminiu (ALU).Tutti i materiali chì usemu sò di qualità alimentaria è 100% d'alta qualità sana sana.

I prudutti Hualong EOE sò capaci di attaccati cù 2-Piece è 3-Piece Cans.Tutti l'estremità venenu in una varietà di formi: quattru cumuni sò u "tondu", "ovale", "pera" è "rectangle".Avemu duie aperture cumuni nantu à a fine per voi sceglite: apertura parziale (mezza apertura) è apertura completa (apertura piena).Stile di apertura cumpleta utilizatu principalmente per imballà snacks, biscotti, caffè in polvere di latte in polvere è altri alimenti secchi.L'EOE di apertura parziale sò usati in l'oliu meccanicu.Sicondu a dumanda di u cliente, avemu diverse lacche (coating) per voi sceglie, cum'è chjaru, oru, biancu, aluminized, Organosol, è BPA-NI (BPA-free), è u logu stampatu fora o stampa sò ancu pussutu esse. persunalizabile ancu.

Diversi dimensioni chì sò dispunibili per questiAlluminiuI can Ends sò:

63 mm (209 diametru) FA EOE cun bordu di sicurezza per l'imballazione di alimenti secchi in scatola, latte in polvere in conserve, etc.

65 mm (211 diametru) FA EOE cun bordu di sicurezza per l'imballazione di alimenti secchi in conserve, latti in polvere in conserve, etc.

73 mm (300 di diametru) FA EOE cun bordu di sicurezza per l'imballazione di alimenti secchi in scatola, latte in polvere in conserve, etc.

83 mm (307 diametru) FA EOE cun bordu di sicurezza per l'imballazione di alimenti secchi in conserve, latti in polvere in conserve, etc.

99 mm (401 diametru) FA EOE cun bordu di sicurezza per l'imballazione di alimenti secchi in scatola, latti in polvere in conserve, etc.

127 mm (502 di diametru) FA EOE cun bordu di sicurezza per l'imballu di alimenti secchi in scatola, latte in polvere in conserve, etc.

Per piacè ricordate chì e dimensioni novi sò aghjuntu regularmente.Allora s'è vo ùn truvate micca a dimensione chì avete bisognu sottu, per piacè pigliate un mumentu per scriveci àvincent@hleoe.com.Sarà un piacè di aghjurnà vi nantu à a dispunibilità è risponde à e vostre dumande.


Tempu di Postu: Aug-29-2022