19 Paesi sò stati appruvati per l'esportazione di l'alimenti per animali in conserve in Cina

Cù u sviluppu di l'industria di l'alimentariu per l'animali è l'aumentu di l'e-commerce in u globu, u guvernu cinese hà aduttatu e pulitiche è regulamenti currispundenti, è rialzeghja una certa prohibizione pertinenti à l'impurtazioni di alimenti umidi d'origine aviaria.Per quelli pruduttori di alimenti per animali da diversi paesi chì facenu u cummerciu internaziunale cù a Cina, hè una bona nutizia in un certu modu.

cibo per animali domestici in un gruppu di lattine metalliche chjuse, vista inclinata
cani-cane-metallic-cans-on-260nw-575575480.webp

Sicondu l'annunziu di l'Amministrazione Generale di e Dogane di a Cina u 7 di ferraghju 2022, hè annunziatu chì l'alimenti composti per animali in scatola esportati (alimenti umidi), è ancu i snacks esportati per animali domestici è altri alimenti in conserve in conserve d'origine aviaria ùn saranu micca affettati da l'avianu. -epidemie legate è seranu permessi di esse esportati in Cina.Stu cambiamentu s'applica à tali prudutti esportati di l'alimentu per animali da u futuru.

In quantu à a sterilizazione cummerciale, l'amministrazione specifica chì: dopu a sterilizazione moderata, l'alimentu in conserve ùn cuntene micca microorganismi patogeni o microorganismi non patogeni chì ponu riproduce in questu à a temperatura normale.Tali cundizione hè chjamata sterilità cummerciale.E Feed China Registered License Center offre una valutazione gratuita, per prucessi di produzzione specifichi è formule, di i prudutti alimentari per animali destinati à l'esportazione in Cina.

Finu a ora, ci sò 19 paesi chì sò stati appruvati è permessi di esportà i prudutti di l'animali in Cina, chì includenu Germania, Spagna, Stati Uniti, Francia, Danimarca, Austria, Repubblica Ceca, Nova Zelanda, Argentina, Paesi Bassi, Italia, Tailanda, Canada. , Filippine, Kirghizistan, Brasile, Australia, Uzbekistan è Belgio.

nave di container in portu è aereo di carica in l'industria logistica volendu sopra

Tempu di post: 24-May-2022