Inseme cù l'inflazione alta in l'ultimi 40 anni è u costu di a vita hè aumentatu drasticamente, l'abitudini di shopping britannici cambianu, cum'è informatu da Reuters. Sicondu u CEO di Sainsbury's, u sicondu supermercatu più grande in u Regnu Unitu, Simon Roberts hà dettu chì oghje, ancu s'è i clienti facenu viaghji più frequenti in a tenda, ma ùn compranu micca cum'è sempre. Per esempiu, l'ingredienti freschi era l'scelta ideale per parechji clienti britannichi per coccia, ma pare chì a maiò parte di i clienti si sò stallati per l'alimenti trasfurmati invece.
A causa principale di i fenomeni per questu, Retail Gazette hà cunsideratu chì pò aiutà i clienti à salvà un pocu di soldi nantu à i costi alimentari. Siccomu a carne fresca è i vegetali sguassate o andaranu male in pocu tempu, in cunfrontu, l'imballaggi metallici di l'alimenti in conserve sò abbastanza forti per prutege u cuntenutu internu da danni cù una data di scadenza più longa. A più impurtante, ancu in un budgetu strettu, parechji clienti sò affordabbli tariffu di l'alimentu in conserve.
In considerazione di u statu di l'ecunumia in u Regnu Unitu, più clienti britannichi puderanu cuntinuà à cumprà più cibi in conserve invece di cibi freschi, sta tendenza hà da risultà ancu in una cumpetizione più feroce trà i cummercializatori lucali chì si battenu altrettantu. Sicondu l'azzioni di Retail Gazette, l'articuli chì i clienti britannichi compranu da u supermercatu sò limitati principarmenti à e categurie di alimenti in scatola è congelati. NielsenIQ Data mostra chì i fagioli in conserve è a pasta sò cresciuti à u 10%, cum'è a carne in conserve è a salsa.
Tempu di post: Jul-02-2022