Un fornitore EOE affidabile per l'industria di a conserve

CHINA HUALONG EOE CO., LTD hè l'abbreviazione di "HUALONG EOE", hè stata fundata in u 2004, situata in a cità di Jieyang, Cina.

Hualong EOE hè una impresa tradiziunale di imballaggio di metalli.Durante l'ultimi 18 anni, Hualong hà sviluppatu suluzioni facili-aperte per una larga varietà di fabricatori di can-body.Ùn avemu micca paura di i prublemi, avemu cura di a suluzione.Hè ciò chì avemu travagliatu in mente nantu à a produzzione di EASY-OPEN-END tuttu u tempu.Avemu u scopu di mantene sta qualità specifica per risponde à e richieste di dumane.

Hualong EOE hà qualificatu per a Certificazione di Sistema di Sicurezza Alimentare FSSC 22000 è ISO9001 certificazione di u sistema di qualità internaziunale, oghje a pruduzzioni annuale di Hualong EOE hè più di 4 miliardi di pezzi.Avemu 10 linee di pruduzzione avanzate impurtate per guarantiscenu u nostru voluminu di pruduzzione è qualità.Semu cunfidenti chì i nostri prudutti d'alta qualità di prima classe ponu risponde à e dumande è esigenze à a satisfaczione di a maiò parte di i clienti in u mercatu globale.

Cum'è una impresa tradiziunale lucale, simu sempre cuscenti di e nostre rispunsabilità versu a sucietà mentre sviluppemu ancu e nostre attività.Scopu micca solu di cuntribuisce à u sviluppu ecunomicu di e regioni in cui operemu, ma ancu di cuntribuisce à u sviluppu suciale è culturale.

TAG: EOE, EASY OPEN END, HUALONG, 603#, 200#,305 #, TFS EOE, ETP, TINPLATE, ALUMINIUM, BOTTOM, BPA FREE, TIN, CAN, CANNED FOOD.


Postu tempu: Apr-17-2023